DE BESTE SERVICE VOOR DE MOOISTE TASSEN!
Goede service is voor ons vanzelfsprekend!
Op de checkout pagina vragen wij je e-mailadres zodat we de bestelbevestiging, factuur en track&trace code kunnen sturen en je weet wat de status van je bestelling is. Gebruik je de PostNL-app dan kun je het pakket helemaal volgen. Het telefoonnummer gebruiken we alleen indien er onduidelijkheden of problemen zijn m.b.t. de bestelde tassen, adressering of levering.
Geen e-mail ontvangen? Kijk eerst even of onze e-mail bij ongewenste berichten is binnengekomen. Als dat zo is; keur ons dan goed als afzender. Niets ontvangen? Neem even contact met ons op zodat we samen kunnen nagaan wat er aan de hand is en waar het pakket zich bevindt.
Heb je vragen over een product, de levering of over iets op onze website? De meest voorkomende vragen hebben we al beantwoordt in de FAQ. Staat je vraag er niet bij of wil je liever persoonlijk contact opnemen, stuur dan gerust een berichtje via de e-mail of WhatsApp. Bellen mag natuurlijk ook. We helpen je graag en denken in oplossingen!
Heb je een account bij Season Bags dan kun je ook met ons communiceren door in te loggen op je account en daar een ticket aan te maken. Zo wordt jouw vraag direct gekoppeld aan je bestellingen en ontvang je een e-mail als je vraag is beantwoord in je account.
Werkt iets niet naar behoren laat het ons dan a.u.b. weten. Meldingen worden beloond!