• Lorem ipsum

Verzenden 

VOOR 16.00 UUR BESTELD ⇒ DEZELFDE DAG VERZONDEN ⇒ DE VOLGENDE DAG IN HUIS!

Ons streven is om bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn geplaatst nog dezelfde dag te verzenden zodat ze de volgende werkdag door PostNL geleverd kunnen worden. Tijdens drukte kan de levertijd soms vertraagd zijn.

Je bestelling wordt als pakketpost of brievenbuspost, afhankelijk van de afmetingen en het gewicht, via PostNL bij je aangeboden. Het pakket is te volgen via de track&trace code die je in je PostNL-app en per e-mail ontvangt. In principe versturen wij al onze tassen als pakketpost tenzij er bij de specificaties vermeld staat dat de tas als brievenbuspost verstuurd wordt. Op de check-out pagina staat ook vermeld hoe je bestelling verzonden wordt. Mocht je meerdere tassen tegelijkertijd bestellen dan worden deze bijna altijd als pakketpost verstuurd.

De verzendkosten bedragen voor Nederland €6,85 per pakket en €4,25 als het brievenbuspost is. Voor België hanteren we het standaard tarief van PostNL: €13,00 per pakket (t/m 2 kg) en €9,00 voor brievenbuspost. Dit is met track&trace code. Boven €50,- betaal je geen verzendkosten.

PostNL bezorging aanpassen: Wil je zelf een dag, tijdstip en eventueel een afhaallocatie kiezen dan kun je dit eenvoudig zelf omzetten in je PostNL-app of ga naar PostNL bezorging pakketten, voer de track&trace code en postcode in en volg de stappen.

 

Retourneren

MIJN AANKOOP VOLDOET NIET AAN MIJN VERWACHTINGEN. WAT NU?

Indien een tas of accessoire niet aan je verwachtingen voldoet stuur dan binnen 14 dagen een mail naar: [email protected] waarin je de retournering meldt. We zouden het fijn vinden als je daarin ook de reden van retournering aangeeft maar dat hoeft niet. Heb je een account, meld je retour dan via je account aan. De kortingsvoucher mag je gebruiken bij een volgende bestelling.

Stuur je tas, inclusief alle toebehoren, in originele staat en verpakking, voorzien van de pakbon of factuur binnen 30 dagen na levering, retour naar:

Season Bags
Sonseweg 17
5492NC Sint-Oedenrode

e-mail: [email protected]

Sluit het pakket goed af, maak in je PostNL-app of online een retourlabel aan, en breng het naar een PostNL servicepunt. Je mag het ook aan de pakketbezorger van PostNL meegeven als die aan de deur komt. Een retourlabel is natuurlijk ook bij een PostNL servicepunt te koop maar dan betaal je €0,70 meer. Wil je liever via een andere bezorgdienst dan PostNL het pakket retourneren dan mag dat ook. Vergeet niet ons e-mail adres in te vullen zodat ook wij, mochten we de pakketbezorger missen, kunnen zien waar het pakket zich bevindt. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Ter compensatie mag je de kortingsvoucher houden en bij een volgende bestelling gebruiken.

Zodra wij jouw pakket ontvangen hebben wordt het gecontroleerd. Indien alles in orde is wordt het aankoopbedrag inclusief de daarbij behorende verzendkosten, als je tenminste de gehele bestelling retour stuurt, meestal dezelfde dag nog teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Je ontvangt hiervan een bevestiging/ creditnota. Heb je na 7 dagen je geld nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Heb je betaald met een cadeaubon dan ontvang je via de mail een vervangende waardebon.

 

RETOURSTATUS

Als we een retourzending ontvangen die niet direct afgewikkeld kan worden zoals hierboven beschreven dan houden we je op de hoogte van de status. In de mail die je ontvangt staat dan één van de onderstreepte meldingen vetgedrukt.  De betekenis van die melding vind je eronder zoals hieronder ook is weergegeven.

Aanmelding via je account: Meld je jouw retour aan via je account dan verschijnt de melding Nieuw. Deze melding zal, afhankelijk van de verwerking, veranderen in een van onderstaande meldingen.

  • Nieuw: Je hebt zo-even een nieuw retourverzoek ingediend.
  • In behandeling: Wij verwerken je verzoek en houden je op de hoogte.
  • Retour goedgekeurd: Wij hebben je retour goedgekeurd en zullen het terug te betalen bedrag zo snel mogelijk aan je overmaken.
  • Gecrediteerd: Wij hebben het aankoopbedrag, inclusief de bijbehorende verzendkosten (als de gehele bestelling is geretourneerd), of een ander afgesproken bedrag, terugbetaald op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Het kan een of enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening is bijgeschreven. 
  • Verzoek afgewezen: Wij kunnen je retour niet verwerken omdat deze in strijd is met ons terugbetalings- en/of retourbeleid. We hebben je hierover een persoonlijke e-mail gestuurd.
  • Geannuleerd: Het retourverzoek is geannuleerd (door jou of door ons).

Retouren worden binnen een week afgerond, vaak nog sneller!